Vážení zákazníci, doporučujeme včas předobjednat jízdní kolo, podle dostupných informací od výrobců, kol bude v následující  sezoně opět málo.

Nový motor Bosch Performance Line CX 2020

Výkonová řada motorů CX 2021

Kompletní přehled výhod nového motoru BOSCH a POWER TUBE BATERIÍ s upravenými parametry pro rok 2021.

VÝKONOVÁ ŘADA MOTORŮ BOSCH CX 2021

 

Performance Line CX od společnosti Bosch zajišťuje jedinečný zážitek z eMTB: kompaktní, lehký a s větším výkonem, kombinuje vysoce kvalitní materiály, extrémně výkonný pohon a špičkové senzory. Cykloturistika eMTB tak nabývá zcela nové dimenze. Od modelového roku 2021 přichází Bosch Performance Line CX s točivým momentem až 85 Nm, novými funkcemi řízení motoru a dalším vývojem režimu eMTB - a to aktualizací softwaru. Získáte tak zážitek z jízdy, který bude přirozený, intuitivní, silný. 

 

Co je nového v motoru Bosch Performance Line CX v modelovém roce 2021?

Vylepšení výkonu a nové funkce Zážitek z jízdy, který stanoví standardy: Od modelového roku 2021 zajišťuje Performance Line CX ještě větší zábavu při jízdě po stopě - s pokročilým softwarem a maximálním točivým momentem 85 Nm. Zvýšený točivý moment zajišťuje plus ve výkonu, který vás ještě silněji podporuje, zejména při nízké kadenci. V režimech eMTB a Turbo to vede k znatelně rychlejšímu zrychlení a usnadňuje start do strmých výjezdů. Díky širšímu rozsahu kadence lze nepředvídatelné jízdní situace zvládnout ještě lépe - například při pozdějším řazení nebo při akceleraci z úzkých zatáček. V turbo režimu zůstává jízda plynulá .

eMTB režim na další úrovni

Progresivní jízdní režim pro každou příležitost: S dalším vyvinutým režimem eMTB jste dobře připraveni na všechny jízdní situace na trase. Díky novým funkcím ovládání senzoru a motoru vám nyní Performance Line CX nabízí ještě dynamičtější, přirozenější a mnohem širší rozsah podpory. I nadále budete těžit z osvědčené technologie režimu eMTB: v závislosti na tlaku na pedál se progresivní podpora motoru ideálně přizpůsobí jízdní situaci. Startovací chování je mnohem jemnější a citlivější, zejména u nízkých rychlostních stupňů.

Extended Boost

Extended Boost je  funkce pro plynulé překonání kořenů, schodů a kamenů na cestě. Díky EMTB lze ovládat kolo  v technických pasáží mnohem snadněji a obratněji. Díky jedinečné dynamice lze překážky snadno překonat situačním tlakem na pedál.  Nová inovativní funkce v režimu eMTB lze optimálně ovládat ve všech jízdních situacích. Pokud je přední kolo již na překážce, postačuje mírný tlak na pedál a dává rozhodující „kop“. Správa pedálů tak dosahuje nové dimenze.

 

 

Nový středový motor Bosch Performance Line CX 2020

 

Nový Bosch Performance Line CX 2020 není jen čerstvě upravenou verzí zastaralých předchůdců, ale zcela novým motorem, který se může pochlubit mimo jiné těmito přednostmi:

Velký převodník Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky „přepíná“ mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály – u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce – kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg). V této souvislosti bychom mohli k popisu nového Performance Line CX 2020 použít jednoduchou rovnici: méně materiálu = menší hmotnost. Vývojový tým společnosti Bosch podrobil svůj špičkový motor přísné stravě a jeho hmotnost ořezal o neuvěřitelných 1,3 kg. Díky tomuto významnému snížení hmotnosti budou výrobci kol moci používat větší baterie bez ovlivnění celkové hmotnosti kola. Ve srovnání s tím bude nový ebike s 625 Wh baterií lehčí než jeho ekvivalent se starým motorem Performance CX a 500 Wh baterií. Jinými slovy, výrobci budou brzy schopni stavět lehčí ebiky, aniž by to ovlivnilo jejich výkon nebo životnost. Těšíme se na novou vzrušující generaci kol s pohonem Bosch! Nabídku modelů s kapacitou baterie 625Wh naleznete ZDE

Citlivější režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší faktor Q (vzdálenost mezi klikami) byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí – čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

 

Shrnutí pohonu Bosch

1.kvalita zpracování a téměř 100% spolehlivost
2.kultivovaný a čitelný jízdní projev
3.vysoký reálný výkon motoru
4.100% servisní zabezpečení, podpora, diagnostiky
5.pocitově nejpříjemnější svezení, krouticí moment je rozložený do širokého spektra otáček motoru = díky 6.tomu motor nevyžaduje tak častou nutnost řazení jako v případě motoru Yamaha či Brose
7.u nového typu motoru kladně hodnotíme možnost "volného" šlapání bez vnitřního odporu motoru
8.dlouhá životnost baterie Bosch (v reálu se bavíme o životnosti mezi 5-8 rokem) 

Info linka: +420 777 915 665
0 0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný.