Potřebujete servis kola? Rádi se o vašeho mazla postaráme u nás ve Vyškově. Zavolejte a domluvíme termín.

Reklamace

Co dělat když se něco pokazí? Postavíme se k tomu čelem :-)

K Vaší reklamaci budeme vždy postupovat s maximální péčí a odpovědností a o jejím výsledku Vás budeme informovat maximálně do 30 dní.

Co je reklamace

Reklamace je závada, která vznikla na výrobku vlivem výrobní vady. Tedy pokud výrobek obsahuje nějakou výrobní vadu a tato vada se projeví při používání výrobku.

Co není reklamace

Vady, které vzniknou běžným opotřebením, nadměrným používáním, nebo používáním v rozporu s návodem k použití. Dále také mechanickým poškozením, které není způsobeno vadou materiálu. Jako reklamace se také nedá považovat závada, která vznikne nedodržením pokynů pro správné užívání. 

Uplatnění reklamace

Při uplatnění reklamace můžete zaslat (dodat) zboží na Vaše náklady na adresu provozovny Letní 578/1, 68201 Vyškov nebo nově  dostavit se s kolem na jakoukoliv pobočku  kolofix.cz a do zásilky přibalit  (přivést) reklamační list a doklad o koupi. Reklamační list musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace. Na pobočce kolofix.cz  můžete řešit pouze jízdní kola (e-kola), nikoliv doplnky. Doplňky řešíme přímo na adrese Letní 578/1, 68201 Vyškov, kam můžete reklamované zboží poslat.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • Doklad o nákupu zboží (případně kopie).
  • Záruční list (pokud byl vystaven).
  • Zboží musí být čisté a bez namontovaných doplňku a příslušenství.
  • Reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a podrobným popis závady

Pozor: Nebude-li v balíku uvedeno vše co jsme uvedli, bude automaticky vrácený  odesílateli .

Zboží k reklamaci by mělo být dobře zabaleno nejlépe v originálním obalu, aby nedošlo k poškození při dopravě.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.
Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) nebo telefonicky co nejdříve od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující na adrese: NEWBIKE.CZ, Adam Kreif, Letní 578/1, 68201 Vyškov nebo na e-mailové adrese obchod(zavinac)newbike.cz. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

NOVINKA!!

Máme pro Vás skvělou zprávu, nyní už nemuíste nic posílat a balit v případě reklamace.. Nově můžete využít jakoukoliv pobočku  servisní sítě  kolofix.cz a profici se tam o vás a vaše kolo  postarají a vyřeší reklamaci . Zaruční servis zde platí pouze projízdní kola (e-bike), nikoliv doplnky.

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: ozn

ofix.czamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.

Reklamaci vyřizuje:

Adam Kreif
NEWBIKE.CZ
 + 420 777 915 665

0 0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný.